TERMINY SPOTKANIA Z KOMISJĄ DS. PRZYZNAWANIA JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

UWAGA WAŻNE:

            Osoby, które uczestniczyły w spotkaniu konsultacyjnym zaproszone są na spotkanie z Komisją ds. przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej celem złożenia wniosku.

Na komisję należy zabrać dowód osobisty oraz wypełnione dokumenty tj.:

  • wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  • oświadczenie de minimis,
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,

Spotkanie z Komisją odbywać się będzie w siedzibie Urzędu, 95-200 Pabianice,                                    ul. Waryńskiego 11, budynek  A, II piętro, pok. 209

Terminy wraz z godziną podane są w linku znajdującym się pod informacją.

Niezgłoszenie się na komisję będzie uznane za rezygnację z ubiegania się o wsparcie.

- TERMINY SPOTKANIA Z KOMISJĄ


Informacje o publikacji dokumentu