TERMINY SPOTKANIA Z KOMISJĄ DS. PRZYZNAWANIA JEDNORAZOWYCH ŚRODKÓW NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Print Drukuj
UWAGA WAŻNE:
 
Osoby, które uczestniczyły w spotkaniu konsultacyjnym zaproszone są na spotkanie z Komisją ds. przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej celem złożenia wniosku.
 
Na komisję należy zabrać dowód osobisty i nw. wypełnione dokumenty tj.:
 
  • wniosek o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,
  • oświadczenie de minimis,
  • formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
 
Spotkanie z Komisją odbywać się będzie w siedzibie Urzędu, ul. Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, budynek  B, parter pok. 20 i 21
 
Terminy wraz z godziną podane są w linku znajdującym się pod informacją.
 
Niezgłoszenie się na komisję będzie uznane za rezygnację z ubiegania się o wsparcie.

 
- TERMINY SPOTKANIA Z KOMISJĄ
 
Informacje o publikacji dokumentu