UWAGA WAŻNE:
Osoby, które zostały zakwalifikowane do dalszej rekrutacji uczestniczą obowiązkowo w szkoleniu, na którym szczegółowo omawiany będzie sposób wypełniania wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz zasady ubiegania się o wsparcie finansowe.
Szkolenie odbędzie się w dniu 19.11.2021r. godz. 10:00 w siedzibie Urzędu 95-200 Pabianice, ul. Waryńskiego 11, bud. A, II p., pok. 209
Wnioski o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami tj. oświadczeniem de minimis oraz formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis dostępne są na stronie Urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania" – należy je wydrukować na spotkanie.
Po spotkaniu konsultacyjnym zostanie wyznaczony indywidualny termin złożenia wniosku, informacja wraz ze wskazaniem daty i godziny spotkania z Komisją zostanie zamieszczona na stronie Urzędu w zakładce „aktualności"
Planowany termin komisji opiniującej wnioski to 24.11.2021 r.
Kompletne wnioski wraz z załącznikami należy składać w Urzędzie wyłącznie w formie pisemnej na obowiązującym w Urzędzie druku.
Wnioski będą przyjmowane wyłącznie od osób, które uczestniczyły w obowiązkowym spotkaniu konsultacyjnym.
- LISTA RANKINGOWA ANKIET REKRUTACYJNYCH