05.10.2021 r. – 06.10.2021 r. (wtorek, środa)
I etap
Ankiety należy składać osobiście w siedzibie PUP w Pabianicach, w godz. od 8.00 do 12.00 w Sali Informacji (sala po ajencji PKO, wejście od ul. Waryńskiego). Każda ankieta otrzyma indywidualny numer, za pomocą którego Wnioskodawca będzie mógł na stronie internetowej Urzędu lub w siedzibie (w Sali Informacji) sprawdzić sposób jej rozpatrzenia, najpóźniej w dniu 08.10.2021 r.
II etap
Osoby, które zostały zakwalifikowane do dalszej rekrutacji uczestniczą obowiązkowo w szkoleniu, na którym szczegółowo omawiany będzie sposób wypełniania wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz zasady ubiegania się o wsparcie finansowe.
Planowany termin szkolenia to 11.10.2021 r. (link do szkolenia online zostanie podany przy przyjmowaniu ankiet).
Planowany termin komisji opiniującej wnioski to 18-21.10.2021 r. (uczestnicy szkolenia otrzymają informację o terminie i godzinie spotkania).
Ankiety rekrutacyjne, wnioski oraz zasady przyznawania jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w 2021 roku dostępne są na stronie internetowej Urzędu w zakładce „Do pobrania".
Nabór będzie realizowany w ramach projektów:
- projektu „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie pabianickim (V)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020
- Funduszu Pracy dla wszystkich osób bezrobotnych