UWAGA WAŻNE:
Osoby, które zostały zakwalifikowane do dalszej rekrutacji uczestniczą obowiązkowo w szkoleniu, na którym szczegółowo omawiany będzie sposób wypełniania wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz zasady ubiegania się o wsparcie finansowe.
Szkolenia odbędą się w dniach 19.03.2024r. – 22.03.2024r. w siedzibie Urzędu 95-200 Pabianice, ul. Waryńskiego 11, bud. A, II p., pok. 209.
Wnioski o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami tj. oświadczeniem de minimis oraz formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis dostępne są na stronie Urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania" – należy je wydrukować na spotkanie.
Po spotkaniu konsultacyjnym zostanie wyznaczony indywidualny termin złożenia wniosku, informacja wraz ze wskazaniem daty i godziny spotkania z Komisją zostanie zamieszczona na stronie Urzędu w zakładce „aktualności"
Komisje w sprawie przyznania dofinansowania będą odbywać się od dnia 25.03.2024r. w siedzibie Urzędu, Pabianice ul. Waryńskiego 11, bud. A, II p., pok. 209.
Nie zgłoszenie się na posiedzenie Komisji będzie uznane jako rezygnacja z ubiegania się o wsparcie.
Nie zgłoszenie się na posiedzenie Komisji będzie uznane jako rezygnacja z ubiegania się o wsparcie.