UWAGA, WAŻNE:
Osoby, które zostały zakwalifikowane do dalszej rekrutacji uczestniczą obowiązkowo w szkoleniu, na którym szczegółowo omawiany będzie sposób wypełniania wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz zasady ubiegania się o wsparcie finansowe.
ZMIANA TERMINU I MIEJSCA SPOTKANIA!!!
Szkolenie odbędzie się w dniu 06.03.2025r. w Młodzieżowym Domu Kultury im. Heleny Salskiej w Pabianicach, 95-200 Pabianice, ul. Pułaskiego 38
Wnioski o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami, tj. oświadczeniem de minimis oraz formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis dostępne są na stronie Urzędu w zakładce „dokumenty do pobrania” – należy je wydrukować na spotkanie.
Po spotkaniu konsultacyjnym zostanie wyznaczony indywidualny termin złożenia wniosku, informacja wraz ze wskazaniem daty i godziny spotkania z Komisją zostanie zamieszczona na stronie Urzędu w zakładce „aktualności”.
Spotkania z Komisją w sprawie przyznania dofinansowania będą dobywać się od dnia 11.03.2025r. w siedzibie Urzędu,
Pabianice ul. Waryńskiego 11, bud. A, II piętro, pok. 209.
Nie zgłoszenie się na posiedzenie Komisji będzie uznane jako rezygnacja z ubiegania się o wsparcie.